Ik heb mijn eSim/simcard geïnstalleerd, maar ik heb geen internet?
Welkom!
Deel en discussieer over de beste inhoud en nieuwe marketingideeën, bouw je professionele profiel en wordt samen een betere marketeer.
Deze vraag is gerapporteerd
1. Controleer of je gegevens niet op zijn. Dat kan hier op onze website.
Als je meer data nodig hebt, kun je hier opwaarderen.
2. Gebruik je de juiste simkaart/eSim? Als u meer dan één simkaart/eSIM in uw apparaat heeft, moet u ervoor zorgen dat u de juiste simkaart gebruikt voor uw mobiele data. Niet alle apparaten hebben dezelfde instellingenstructuur, maar hier zijn de standaardinstructies voor IOS en Android.
Iphone (IOS): Instellingen > mobiele service > mobiele data > Selecteer onze simkaart/eSIM (kan standaard Transatel of Travel zijn, of hoe u de naam ook hebt gewijzigd). Schakel ook Schakelen tussen mobiele data uit.
Android: Instellingen > Verbindingen > SIM-kaart Manager > Mobile Data > Selecteer onze SIM-kaart (Transatel)
3. Gebruik je de juiste APN-instellingen? Onze APN is 'mobiledata'. In sommige gevallen wordt dit niet automatisch bijgewerkt op uw apparaat. Niet alle apparaten hebben dezelfde instellingenstructuur, maar hier zijn de standaardinstructies voor IOS en Android. Let op, deze instructies zijn voor Sim-nummers vanaf 8988, als je een sim-nummer hebt dat begint met 8931 is de APN 'fast.m2m' en voor 8949 (O2) is de APN 'pInternet.interkom.de'.
Iphone (IOS): Instellingen > mobiele service > Selecteer onze SIM/eSIM (Transatel) > mobiele datanetwerk > Wijzig APN in mobiledata, laat gebruikersnaam en wachtwoord leeg.
Android: instellingen > verbindingen > mobiele netwerken > namen van toegangspunten > Selecteer de APN (mogelijk zegt mbb) > Verander het APN-veld in mobiledata, laat alle andere instellingen met rust.
MiFi: We kunnen hier geen basisinstructies geven omdat er veel te veel merken en modellen zijn, allemaal met een verschillende instellingenstructuur. Als u geen hulp kunt vinden bij het gebruik van de instructies van uw apparaat of de website van de fabrikant, Neem contact met ons op met het merk en model van uw apparaat en we zullen u zo goed mogelijk helpenMet het merk en model van uw apparaat en we zullen u zo goed mogelijk helpen.
4. Is Mobile Data Roaming ingeschakeld? Dit is nodig om onze SIM/eSim te laten werken. Niet alle apparaten hebben dezelfde instellingenstructuur, maar hier zijn de standaardinstructies voor IOS en Android.
Iphone (IOS): Instellingen > mobiele service > Selecteer onze SIM/eSIM (Transatel) > Schakel dataroaming in
Android: instellingen > verbindingen > mobiele netwerken > dataroaming inschakelen